Om oss
Fra enkel app til smart kommunikasjonsløsning
Vår historie
Kontinuerlig forbedret kommunikasjon
Historien om Internia begynte med en enkel idé om å lage en kontaktlisteapp for energibransjen. Nå forbedrer vi intern kommunikasjon for bedrifter i alle størrelser.
Det startet med kontaktlisteappen og levering av SMS-tjenester til avfallsselskaper. Vi så ganske fort behovet for bedre verktøy, og utviklet derfor en ressursplanlegger, et CRM-system, timeføring og andre små løsninger.
Etter hvert samlet vi alle funksjonene til det som i dag er Internia – en omfattende kommunikasjonsløsning som inkluderer SMS-tjenester, spørreundersøkelser med automatisk purring til mottakere, avviksmelding, timeføring og mye mer.
Mellom 2016 og 2023 gjennomgikk Internia en betydelig transformasjon. Vi gikk fra å ha én aksjonær til å ha syv, noe som gjenspeiler vår vekst og suksess. Nå hjelper vi HR-avdelinger med å gjennomføre bruker-, markeds-, kunde- og medarbeiderundersøkelser.
Vår reise har vært preget av kontinuerlig utvikling og tilpasning for å møte kundenes behov, noe vi ikke gir oss med. Vi er stolte av å tilby løsninger som styrker intern kommunikasjon og forbedrer arbeidsmiljøet hos norske bedrifter, og vi har bare så vidt kommet i gang.
LES VÅR GRATIS E-BOK:
Slik lager du gode medarbeiderundersøkelser
Optimal bedriftskommunikasjon
Fordelene med å velge Internia
- Effektiv kommunikasjon: Vår plattform sikrer rask og klar kommunikasjon mellom ansatte og ledelse.
- Forbedret arbeidsmiljø: Bedre kommunikasjon og enklere prosesser bidrar til et sunnere arbeidsmiljø.
- Skreddersydde løsninger: Våre løsninger tilpasses dine spesifikke behov og integreres sømløst med dine eksisterende systemer.
- Automatisering: Automatisk purring og effektiv oppgavebehandling reduserer administrativt arbeid.
Last ned gratis E-bok
Slik utføres gode medarbeiderundersøkelser
Hvem er vi
Ildsjelene i Internia
Simon Piera Paulsen
Odd Levi Paulsen
Tomas Andre Karlsen
Patrick Lønhaug
Rakel Westrum-Rein
Tommy Høyvarde Clausen
(Professor i entrepenørskap) Tommy er en kraftpakke innen entreprenørskap og gir oss uvurderlig konsultasjon som driver innovasjon. Med en kombinasjon av dyp fagkompetanse og praktisk erfaring sikrer han at våre brukerundersøkelser alltid bygger på det siste innen teknologi og forskning.
TA KONTAKT FOR Å STYRKE DIN KOMMUNIKASJON:
Vår visjon
Vår misjon
Vår misjon er å utvikle og tilby innovative løsninger som forenkler kommunikasjonen på arbeidsplassen, forbedrer tilbakemeldingskulturen og støtter HR-avdelinger og ledere i deres arbeid med å skape en bedre hverdag for ansatte og ledere.
Våre ambisjoner
En kommunikasjonsløsning for fremtiden
Vi i Internia ønsker å hjelpe våre kunder med å oppnå bedre digital forståelse og støtte HR og ledere med smart og effektiv kommunikasjon. Vårt mål er å skape produkter som folk elsker å bruke, noe vi ser at kundene våre virkelig responderer på.
Vi har klare ambisjoner om å bli en ledende aktør i å hjelpe ledere og HR-avdelinger med å knytte tettere bånd med sine ansatte. Ved å fokusere på teknologisk utvikling og innovative løsninger, sikrer vi at våre verktøy er moderne, effektive og brukervennlige.
Vårt engasjement i kontinuerlig forbedring og ny teknologi tillater oss å forenkle kommunikasjonen og dermed skape en enklere og mer forutsigbar hverdag for både ledere og ansatte slik at de sammen kan nå sine mål på en mer harmonisk måte.
KONTAKT OSS FOR EN DEMONSTRASJON